Tuesday, February 1, 2011

Minnesstund

Precis innan jag ska somna säger jag till min man: "Just nu for tanken förbi i mitt huvud att jag måste ringa mamma och berätta att vi klarade av att sjunga hennes sång, att det gick riktigt bra."

"Skriv det på din blogg istället" svarar han då. "Hon kanske fortfarande läser den"

Den här inspelningen är inte från gårdagen, utan från vår repetition, men jag tror att det lät ungefär så här igår också.

Dessutom vill jag dela med mig av min stora dotters tankar om gårdagen eftersom de räcker till för oss båda.

4 comments:

  1. Å vad fint. Vad duktiga ni var!! Jag är säker på att din mamma följer dig var du går och vad du än gör!

    Stor kram!

    ReplyDelete
  2. Vad ska man säga? Jag är full av beundran och alldeles övertygad om att din mamma är mycket stolt och lycklig över att ha sådana döttrar!

    Kramar
    J

    ReplyDelete
  3. Instämmer! Ni är så duktiga. Så vackert och jag är övertygad om att din mammma är med er hela tiden.
    Stor kram
    Å

    ReplyDelete
  4. Stort stort tack för ert stöd. Det värmer så!

    Många kramar till er alla!

    ReplyDelete