Thursday, February 17, 2011

Stiltips

I fem veckor har jag trott att jag har haft ett uppdrag på gång. Så mycket väntan, besvikelse och hopp. Nu börjar jag tröttna på det här med att vara egen och istället på allvar se mig om efter ett "riktigt" jobb.

Det tråkiga med att inte jobba är att jag inte unnar mig fina saker. Det enda jag behöver här hemma är bra träningskläder och respektabla jeans. Nu har jag påbörjat en lista över fina saker jag ska unna mig när jag återigen blir en välavlönad löntagare.

Det första jag behöver är en snygg och praktisk väska. Till exempel den här från Castelijn & Beerens.
By Malene Birger har årets snyggast trench coat och jag har alltid velat ha en trench, men aldrig slagit till. Nu kanske det är dags.
Någon modebloggare är jag inte och det här är nog första och sista gången stiltips läggs ut på den här sidan. Men det här är en del av min målbild.

No comments:

Post a Comment