Thursday, March 17, 2011

Bra

När allt rullar på som det ska tänker jag inte på att det är precis så det är. Problem och skavanker är mycket lättare att se än välmående och harmoni. Just nu tycks alla må bra i vår familj.

Sonen är lycklig och glad med sin flickvän. Han trivs i och för sig inte i sin klass, vilket är ett ganska stort problem, men något vi får ta tag i efter sommaren. Stora dottern tar studenten till våren och börjar bli lite stirrig inför alla stora prov som måste klaras av innan hon får sätta på sig mössan. Trots detta är hon vid gott mod och spänd inför allt som kommer sen.

Även vår lilla tjej tycks må bra. De pre-pubertala utbrotten kommer och går med jämna mellanrum, men i det stora hela är det mer positivt än negativt. Själv går jag till jobbet varje dag och trivs riktigt bra med det. Ännu gladare blir jag om några veckor när jag ska fakturera. Det enda som är lite tråkigt är att jag har blivit tvungen att halvera min träning, Men just nu känns det som en liten insats.

No comments:

Post a Comment