Monday, October 11, 2010

Omröstning

Just nu finns inte mycket att skriva om men jag tar det lilla jag har. Om lördagskvällen kan jag berätta att vi har röstat fram nästa års resmål. Vi som hyrde hus Danmark i somras ska nästa sommar åka på all-inclusivesemester på Mallorca. Det blir något nytt för min del. Mitt förslag, Toscana, kom tvåa och därmed på reservplats.

Resten av kvällen blev rena bacchanalen och lämpar sig inte för att återges på offentlig plats. Detta medförde också att min söndag blev den vilodag den är avsedd att vara.

I dag har jag haft botgöring genom ett hälsosamt men slitsamt yogapass. Mitt uppdrag är så gott som slut och jag kan återigen hänge mig åt träning. Behövs nog mer än ett yogapass för att anses vara botad efter lördagens utsvävningar.

No comments:

Post a Comment